همسة حب
همسة حب
همسة حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

همسة حب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا بيك ايها الزائر العزير هنا فقط مع همسة حب هتلاقى كل جديد وحصرى وكمان هتلاقى اصدقاء تحبهم ويحبوك كل الى عليك سجل معانا على المنتدى
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 17 بتاريخ الخميس فبراير 15, 2024 6:13 am
المواضيع الأخيرة
» صعب اقول وداع
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 20, 2010 9:09 am من طرف "القطه الشقيه"

» بسألك يا دنيا؟
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 20, 2010 8:54 am من طرف "القطه الشقيه"

» كان فيه زمان بنى أدمين ...!
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالأحد سبتمبر 19, 2010 6:13 pm من طرف "القطه الشقيه"

»  اليك يا اعز الناس
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 1:00 pm من طرف "القطه الشقيه"

» قلبك من اى نوووووووع
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 10:27 am من طرف عاشقة الرومانسيه

» هل تستطيع ان تبتسم عندما يتوقع الجميع منك البكاء ؟ ؟ ؟
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 10:19 am من طرف عاشقة الرومانسيه

» هل تستطيع ان تبتسم عندما يتوقع الجميع منك البكاء ؟ ؟ ؟
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 10:15 am من طرف عاشقة الرومانسيه

» شعر صعيدى
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 10:05 am من طرف عاشقة الرومانسيه

» وداعا حبيبي
لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 9:57 am من طرف عاشقة الرومانسيه

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
عاشقة الرومانسيه - 383
لعبة كمل بكوبليه Vote_rcapلعبة كمل بكوبليه Voting_barلعبة كمل بكوبليه Vote_lcap 
أمير الرومانسية - 257
ملك روحى - 138
تامر حسنى - 80
سوما - 32
احلى بنوتة - 23
suzanaa - 20
نور القمر - 17
امورة المنتدى - 16
a7medvirus - 14
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط همسة حب على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط همسة حب على موقع حفض الصفحات

لعبة كمل بكوبليه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سوما
عضو
عضو
سوما

لعبة كمل بكوبليه Empty
مُساهمةموضوع: لعبة كمل بكوبليه   لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالأحد نوفمبر 29, 2009 10:54 am

اللعبة دى حلوه خالص بس عاوزه مشاركه يعنى كل الاعضاء يلعبوها معايا ودى تتلعب ازاى بقا

تتلعب كدا انا هغنى نفترض صوتى حلو هو جميل طبعا هغنى اى مقطع من اى اغنيه واخر حرف انتهت بيه الاغنيه اللى بعدى يبدا باغنيه جديده من نفس الحرف ونقول مثال " لو اوصفلك حنين قلبى انا عمرى ما هلقى كلام هواك خدنى من الدنيا ودوبنى فى احلى غرام عارف بحبك ليه ياحبيبى عارف بحبك ليه علشان لقيت وياك ياحبيبى كل اللى بحلم بيه"

طبعا جميل انا عارفه يلا بقا اللى بعدى يجيب اغنيه تبدا باخر حرف اللى هو "ه"
ملك روحى
عضو مبتدى
عضو مبتدى
ملك روحى

لعبة كمل بكوبليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة كمل بكوبليه   لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالأحد نوفمبر 29, 2009 11:05 am

هههههههههههههههه انتى هتلعبيها هنا كمان

هى حلوه طبعا عارفاها بس الصوت مفيش مبيد حشرات هنا يلا مش مهم

هههههههههههههههههه

اسمعى صوتى بقا"هى نقصاك انت كمان جاى وعاوز منى حنان وانا قال قلت صبرت ونلت وهتعوضنى ليالى زمان واتاريك حالك حالى وجاى قلبك طول ماهو عاوز ضى فاكرك بحر اتاريك عطشان"

شايفه الصوت

شكلى هنلعبها انا وانتى بس
سوما
عضو
عضو
سوما

لعبة كمل بكوبليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة كمل بكوبليه   لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 02, 2009 6:05 am

نقول ايه خلاص انا وانت حبيبى مفيش حاجه نقولها واصلين لدرجه حب وحدش فى الدنيا وصلها انا ليك وعمرى ما اكون ياحبيبى غير ليك روحى شاغلها الثانيه وانت بعيد ازاى قلبى هيستحملها
أمير الرومانسية
عضو نشيط
عضو نشيط
أمير الرومانسية

لعبة كمل بكوبليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة كمل بكوبليه   لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 02, 2009 6:25 am

شوفى انا بقا بجد صوتى ملوش حل
ههههههههههههههههههههههههه
يلا نبدأ

انتا الى بديت بالغدر انتا الى نويت على الشر والحلو الى سقتهولك سقتنى بدالة مر كان لازم اخليك تندم علشان البادى اظلم

وخلاص مش ناوى ارحل اقلبك ولا اسيبة حر خليها المرة دى عليا وسيبنى ابعيك شويا وطفى النار الى جوايا وعمالة تحرق فيا

كان لازم اقضى على سكوتى واحسسك كدا بوجدودى واقولك لا والف لا ولو هيكون فيها موتى
عاشقة الرومانسيه
عضو نشيط جدا
عضو نشيط جدا
عاشقة الرومانسيه

لعبة كمل بكوبليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة كمل بكوبليه   لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 04, 2009 12:03 pm

انا هغنى يعنى سكوووووووووووت البرنسيسه هتغنى اسمعو بقا

ياه ياه يا واد يا تقيل
ياه ياه يا مشيبني
يااااااااه دنا بالي طويل
وانت انت عجبني

ياه ياه ياه ياه ياواد ياتقيل
بس يا ابني بلاش تتعبني
عشان عمرك ما حتغلبني
يا يا يا ياه يا واد يا تقيل

قلبي يقول ياني ياني ياني
وده قلبوا ولا يعاني
ولا يعاني ولا يعاني ولا يعاني
عندو برود اعصاب اسم الله
ولا جراح بريطاني

ويبص إزاي
كدا كدا هو

ويمشي إزاي
كدا كدا هو

والضحكة ازاي
كدا هو
ويقف ويقول انا هو انا هو
تمثال رمسيس الثاني

انا من حبه بقاااسي

وده كده كده هادي وراسي

متقولش امين شرطة اسم الله
ولا دبلوماسي

وايديه ازاي
كده كده اهو

ودقنه ازاي اهو
كده كده اهو

وحواجبه ازاي
كده هو

ويوقف ويقول
انا اهو اهو
والكون مش قد مقاسي

يااه ياه يااه يا واد يا تقيل

اكلمه بحرارة يرد بالقطارة
الرجل الغامض بسلامته

متخفي بنظارة
ويحي إزاي
كدا كدا هو
وينادي إزاي
كدا كدا هو
ويعادي إزاي
كدا هو
ويقف ويقول انا هو انا هو
اطول واحد بالحارة

طبعا بتقولو تانى تانى انا عارفه مرسى بحيكيو من قلبى مرسى
a7medvirus
عضو
عضو

تاريخ الميلاد : 28/12/1989
العمل/الترفيه : طالب

لعبة كمل بكوبليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة كمل بكوبليه   لعبة كمل بكوبليه Icon_minitimeالأربعاء يناير 06, 2010 12:37 pm

ليه كل اللى ياما وعدنى بيه واللى اتفقنا زمان عليه ينساه وليه مينسنيش ايه دلوقتى شكلى هيبقى ايه ياريتنى لعرف بس ليه كان ليا فيه وبقيت مليش

لعبة كمل بكوبليه
صفحة 1 من اصل 1